Agresja i przemoc w szkole – działania terapeutyczne z trudnym uczniem.
Bezpieczeństwo uczniów w sieci.
Cyberprzemoc i zagrożenia płynące z mediów.
Cyfrowy uczeń generacji „Z” … Jak z nim pracować?
Dialog motywacyjny.
Dobre relacje rówieśnicze podstawą skutecznej edukacji – budowanie zespołu klasowego.
Dopalacze – nowe narkotyki, charakterystyka zjawiska. Jak rozpoznawać i reagować.
Dziecko z Autyzmem w szkole.
Dziecko z wadą słuchu w szkole.
Dziecko z zespołem Tourette`a w systemie szkolnym.
Działania antydyskryminacyjne w szkole/placówce oświatowej.
Interwencja kryzysowa w szkole – sygnały depresji oraz strategia postępowania z uczniem, rodziną i klasą. Jak reagować, gdy uczeń mówi o samobójstwie?
Jak rozpoznać, że uczeń sięga po narkotyki, dopalacze i środki odurzające?
Jak być skutecznym w doskonaleniu funkcjonowania szkoły?
Jak uczyć uczniów konstruktywnych metod radzenia sobie ze stresem?
Jak uczyć, wychowywać i komunikować się w cyfrowych realiach.
Jak uczyć, aby przeciwdziałać przyjmowaniu środków psychoaktywnych.
Kształtowanie postaw. Wychowanie ku wartościom.
Mediacje i trudne rozmowy z rodzicami.
Metoda projektu edukacyjnego w szkole podstawowej zgodnie z nową podstawą programową.
Metody konstruktywnej konfrontacji w radzeniu sobie z trudnymi zachowaniami uczniów.
Niska frekwencja uczniów w szkole jako przyczyna niepowodzeń szkolnych.
Nowe pokolenie – nowe wyzwanie dla nauczycieli.
Pomoc dziecku dotkniętemu przemocą.
Podstawy diagnozy molestowania seksualnego wobec dzieci i młodzieży.
Praca w klasie integracyjnej.
Praca z uczniem innej narodowości – cudzoziemiec w szkole. Szkoła wielonarodowościowa.
Profilaktyka i promocja zdrowia.
Promocja szkoły – działania, które poprawią wizerunek szkoły.
Przemoc rówieśnicza w szkole.
Przemoc rówieśnicza w cyberprzestrzeni.
Prawne i wychowawcze aspekty cyberprzemocy.
Potrzeby rozwojowe, kryzysy okresu dojrzewania i czynniki chroniące w wychowaniu.
Problemy młodzieży w okresie dojrzewania w środowisku szkolnym.
Przemoc w rodzinie, rozpoznanie sytuacji dziecka, procedura „Niebieskiej Karty” – planowanie strategii pomocy rodzinie.
Przemoc w szkole. Budowanie strategii przeciwdziałania przemocy z uwzględnieniem działań opartych na “Niebieskiej Karcie.”
Psychomanipulacja a destrukcyjna działalność sekt. Wczesna interwencja jako skuteczna ochrona przed sektami.
Rodzice XXI wieku.
Stalking – zasady postępowania i udzielanie pomoc.
Uczeń w sytuacji traumatycznej i kryzysowej.
Uczeń z cukrzycą w szkole.
Uczeń w sytuacji traumatycznej i kryzysowej. Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole.
Wolontariat jako forma kształcenia postaw prospołecznych.
Wsparcie doradcze przy tworzeniu działań promocyjnych dla szkoły.
Zachowania prowokacyjne i agresywne uczniów a rozwiązania systemowe w kontekście odpowiedzialności prawnej nauczycieli.
Zagrożenia terrorystyczne, sytuacje kryzysowe w placówkach oświatowych.
Zagrożenia współczesnej młodzieży.
Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży – co nauczyciel wiedzieć powinien
Zagrożenia i problemy współczesnej młodzieży.
Zagrożenia w cyberprzestrzeni – przeciwdziałanie i profilaktyka.
Zachowania prowokacyjne i agresywne uczniów jak sobie z nimi radzić.
informujemy, że w celu dostosowania treści dostępnych w naszym serwisie, do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies oraz naszą politykę prywatności Polityka prywatnościAkceptuję
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.