Edukacja matematyczno-przyrodnicza

  1. Egzamin ósmoklasisty z matematyki.
  2. Efektywne nauczanie przedmiotów matematycznych.
  3. Efektywne nauczanie przedmiotów przyrodniczych.
  4. Efektywne nauczanie przedmiotów matematycznych z wykorzystaniem TIK.
  5. Efektywne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z wykorzystaniem TIK.
  6. Geoinformacja w edukacji szkolnej.
  7. Geometria kartki papieru.
  8. Gry dydaktyczne na lekcjach matematyki.
  9. Grywalizacja – sposób skutecznego angażowania i motywowania uczniów do nauki.
  10. Laboratorium aktywnego nauczyciela edukacji przyrodniczej.
  11. Łamigłówki logiczno – matematyczne – realizacja nowej podstawy programowej.
  12. Jak pomóc czwartoklasiście w nauce matematyki?
  13. Kombinatoryka i rachunek prawdopodobieństwa.
  14. Konstruowanie własnych programów nauczania z przedmiotów edukacji przyrodniczej.
  15. Matura z biologii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
  16. Matura z chemii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
  17. Matura z fizyki– analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
  18. Matura z geografii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
  19. Matura z matematyki – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
  20. Metody stymulujące aktywność uczniów podczas zajęć edukacji przyrodniczej.
  21. Motywowanie uczniów do nauki poprzez ocenianie kształtujące.
  22. Planowanie pracy ucznia uzdolnionego matematycznie.
  23. Planowanie i przeprowadzanie obserwacji oraz doświadczeń z przedmiotów edukacji przyrodniczej w szkole podstawowej zgodnie z założeniami podstawy programowej.
  24. Przygoda z komputerem na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ponadpodstawowych.
  25. Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z matematyki ponadpodstawowych.
  26. Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z biologii ponadpodstawowych.
  27. Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z chemii ponadpodstawowych.
  28. Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z fizyki ponadpodstawowych.
  29. Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z geografii w szkołach ponadpodstawowych.
  30. Realizacja uczniowskich projektów edukacyjnych o tematyce przyrodniczej.
  31. Rozwiązywanie zadań tekstowych.
  32. Uczenie się przez współdziałanie na przedmiotach przyrodniczych.
  33. Wdrożenie nowej podstawy programowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej.
  34. Wykorzystanie narzędzi i aplikacji TIK na zajęciach lekcyjnych formą motywowania uczniów do uczenia się.
  35. Wykorzystanie na lekcjach matematyki aplikacji i zasobów dostępnych w chmurze.
  36. Zdolność widzenia, czyli jak kształtować wyobraźnię przestrzenną uczniów.
  37. Zajęcia terenowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.