Łamigłówki logiczno – matematyczne – realizacja nowej podstawy programowej.
Jak pomóc czwartoklasiście w nauce matematyki?
Kombinatoryka i rachunek prawdopodobieństwa.
Konstruowanie własnych programów nauczania z przedmiotów edukacji przyrodniczej.
Matura z biologii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
Matura z chemii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
Matura z fizyki– analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
Matura z geografii – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
Matura z matematyki – analiza wyników egzaminu oraz wskazówki metodyczne do efektywnej pracy z uczniem.
Metody stymulujące aktywność uczniów podczas zajęć edukacji przyrodniczej.
Motywowanie uczniów do nauki poprzez ocenianie kształtujące.
Planowanie pracy ucznia uzdolnionego matematycznie.
Planowanie i przeprowadzanie obserwacji oraz doświadczeń z przedmiotów edukacji przyrodniczej w szkole podstawowej zgodnie z założeniami podstawy programowej.
Przygoda z komputerem na zajęciach przedmiotów przyrodniczych ponadpodstawowych.
Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z matematyki ponadpodstawowych.
Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z biologii ponadpodstawowych.
Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z chemii ponadpodstawowych.
Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z fizyki ponadpodstawowych.
Przygotowanie do wdrażania podstawy programowej z geografii w szkołach ponadpodstawowych.
Realizacja uczniowskich projektów edukacyjnych o tematyce przyrodniczej.
Rozwiązywanie zadań tekstowych.
Uczenie się przez współdziałanie na przedmiotach przyrodniczych.
Wdrożenie nowej podstawy programowej z matematyki w szkole ponadpodstawowej.
Wykorzystanie narzędzi i aplikacji TIK na zajęciach lekcyjnych formą motywowania uczniów do uczenia się.
Wykorzystanie na lekcjach matematyki aplikacji i zasobów dostępnych w chmurze.
Zdolność widzenia, czyli jak kształtować wyobraźnię przestrzenną uczniów.
Zajęcia terenowe w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych.
informujemy, że w celu dostosowania treści dostępnych w naszym serwisie, do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, że użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies oraz naszą politykę prywatności Polityka prywatnościAkceptuję
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.